Tuesday 28 August 2007

'black coffee' final version

3 comments:

tek! said...

shes going out the door without any knickers on! erotic!
the music fits prefectly with the mood and setting. good job oscar to finish it in such short notice.

bosduif said...

Mooi! Vooral het draaitje van de vrouw is erg charmant. De stijl en de decors zitten ook gewoon als gegoten.

Maar toch. Als ik streng ben, heb ik toch nog één belangrijke opmerking. Je bent het niet brandende lichtje van het antwoordapparaat vergeten. In de plaats daarvan laat je de stekker zien die uit het stopcontact is getrokken. Nu lijkt het alsof ze op de stekker afknapt. Vreemd vind ik dat ...

Father Fritz said...

Oskar: ik zie u in oktober in't vierde jaar, vriend :). Als ze mij een 75 geven voor mijn filmke, zit ge hiermee nu zeer goed gebeiteld.

Ik hou enorm van de karakteranimatie van de vrouw op't einde, overigens. Maakt het verhaal ineens héél wat persoonlijker en duidelijker. Ik ga wel akkoord met Ellen's opmerking... maar like I said, ik moet niet veel zeggen.